onsdag 18 augusti 2010

قتل يك تن ديگر توسط نيروهاي انتظامي در بلوچستان

قتل يك تن ديگر توسط نيروهاي انتظامي در بلوچستان
ایسنا :ماموران پليس آگاهي شهرستان ايرانشهر با دستگيري ياسر. ی شرور و سارق مسلح بخش دامن اين شهرستان، آرامش و امنيت را به اين منطقه بازگرداندند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان سيستان و بلوچستان در این خصوص گفت: اين شرور و سارق مسلح فراري 28 بهمن ماه امسال در يك عمليات هماهنگ و غافليگرانه توسط ماموران پليس آگاهي شهرستان ايرانشهر در يكي از روستاهاي شهرستان شناسايي و به هلاكت رسيد و يكي از همدستان وي نيز دستگير شد.

سرهنگ علی طاهر افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان ايرانشهر با انجام اين عمليات موفقيت آميز و شهادت يكي از بهترين فرزندان اين مرز و بوم گروهبان يكم «علی جهانی» توانستند امنيت و آرامش را برای مردم بخش دامن و روستاهاي اطراف برقرار كنند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان سيستان و بلوچستان قتل «عزت دكاتی» در سال 85، سرقت مسلحانه در راه هاي منتهي به روستاهاي اطراف رودخانه دامن و شهرستان خاش از سال 85، ايجاد رعب و وحشت و تهديد شهروندان و اهالي روستاهاي اطراف بخش دامن و حمل و نگهداري سلاح غيرمجاز را از جرائم و اتهامات مهم اين شرور و سارق مسلح فراري دانست.

سرهنگ طاهر در پايان از همكاري مردم براي شناسايي و دستگيري اين متهم تقدير و تشكر كرد و از مردم خواست براي برقراري امنيتي پايدار و مبارزه همه جانبه با مخلان امنيت و برهم‌زنندگان آرامش عمومي با ماموران انتظامي بيش از پيش همكاري داشته تا شاهد آباداني و توسعه در منطقه باشيم.
http://sb.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=1785
چهارشنبه، 5 اسفند ماه 1388 برابر با 2010-02-24
----------------------------------------------------------
لينکهاي مرتبط
اسامي تعدادي از اعدام و کشته شدگان بلوچ توسط نيروهاي انتظامي رژيم جمهوري اسلامي ايران....اينجا را کليک کنيد
A list of Baloch men who hanged/killed by Iranian Regime in 2004-2009

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar