torsdag 2 september 2010

قتل يك تن و دستگيري هفت نفر توسط نيروهاي انتظامي در بلوچستان تحت عناوين اشرار

قتل يك تن و دستگيري هفت نفر توسط نيروهاي انتظامي در بلوچستان تحت عناوين اشرار
سرتیپ نکویی افزود: ماموران انتظامی استان بمنظور تامین امنیت مراسم مذهبی لیالی قدر وجلوگیری از هر گونه اقدام خرابکارانه موفق شدند چند شرور مسلح را به همراه همدستان آنان دستگیر کنند و یا به هلاکت برسانند.
به گزارش ایرنا، سرتیپ 'غلامعلی نکویی' افزود: ماموران انتظامی استان بمنظور تامین امنیت مراسم مذهبی لیالی قدر وجلوگیری از هر گونه اقدام خرابکارانه در چند روز گذشته با اجرای طرح های انتظامی موفق شدند چند شرور مسلح را به همراه همدستان آنان دستگیر کنند و یا به هلاکت برسانند.
وی با تشریح این اقدام ها بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اطلاع از حضور شرور 'عبدالکریم.م' در منطقه صعب العبور و کپرنشین این شهرستان، برای شناسایی و دستگیری او اقدام کردند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل شرور یادشده با آنان درگیر شد و به هلاکت رسید و سه نفر مظنون به همکاری با وی، دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان چابهار و کنارک نیز با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سه نفر از همدستان یکی از اشرار معروف و باسابقه منطقه را در دو اقدام هماهنگ شناسایی و دستگیر کنند.
وی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان نیز پس از اطلاع از حضور یکی از اشرار معروف در حوزه شهرستان زاهدان که در سال گذشته در یک درگیری مسلحانه احدی از ماموران انتظامی را در شهرستان سراوان به شهادت رسانده ومتواری شده بود در اقدامی غافلیگرانه دستگیر کردند.
نکویی افزود: در این عملیات دو قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه کشف وضبط شد.
وی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی سیب سوران نیز در راستای ایجاد امنیت در منطقه با بهره گیری از اطلاعات مردمی در یکی از روستاهای این شهرستان هشت قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و گرینف به همراه 25 تیغه خشاب و 880 تیر جنگی را که توسط اشرار مخفی شده بود، کشف وضبط کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن هشدار به اشرار مسلح و مخلان امنیت گفت: اشرار مسلح و مجرمان فراری می توانند با معرفی خود به مراجع قانونی و تحویل سلاح و مهمات، از رافت و بخشش اسلامی برخوردار شوند در غیر این صورت توسط نیروهای مقتدر نظام به هلاکت و یا دستگیر و به سزای اعمالشان می رسند.
سردار نکویی با تقدیر از همکاری و تعامل خوب مردم، ریش سفیدان و بزرگان قبایل و طوایف گفت: ریش سفیدان و بزرگان طوایف نقش مهمی در تشویق متهمان و مجرمان فراری برای معرفی خود به مراجع قضایی و جلوگیری از هر گونه ناامنی در منطقه دارند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar