lördag 11 april 2009

دستگيري 35 نفر ديگر در بلوچستان تحت عناوين مختلف

20090222

دستگيري 35 نفر ديگر در بلوچستان تحت عناوين مختلف

رئیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی دستگیری یک قاچاقچی سوخت که قصد داشت جریمه خود را با فیش جعلی پرداخت کند 7 نفر جاعل گرفتار قانون شدند.
سرهنگ محسن عطار در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان وبلوچستان افزود: این باند جاعل که اقدام به جعل فیش های بانکی و استاد دولتی می کردند در پی اعترافات یک قاچاقچی مواد سوختی به دام پلیس افتادند.
وی ادامه داد:شخصی به نام «مهدی .س» که به جرم حمل مواد سوختی غیرمجاز به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 16 میلیون 409 هزار ریال محکوم شده بود پس از اینکه با پرداخت مبلغ 8 میلیون ریال وجه نقد به یکی از اعضاء این باند برای جعل فیش بانکی قصد آزاد سازی خودرو خود را داشت توسط ماموران شناسایی و دستگیر می شود.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با دستگیری این فرد و در پی اظهارات و اعترافات وی این باند جعل شناساییی و 7 نفر از اعضاء ان در شهرستان زابل دستگیر شدند
.
http://sb.isna.ir/mainnews.php?ID=News-21613

در راستای ارتقای امنیت اجتماعی 15 هزار سی دی و پوستر مستهجن و غیرمجاز در زاهدان امحاء شد.فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در این خصوص گفت: این تعداد اقلام ضدفرهنگی در راستای مبارزه‌ی بی امان و شبانه روزی با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن و ارتقای سطح سلامت و امنیت جامعه توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و با همکاری مردم از چندین نقطه شهرستان زاهدان کشف و ضبط شده است. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌ی سیستان و بلوچستان، سرهنگ احمد طاهری افزود: در این رابطه تعداد 27 نفر از فروشندگان و توزیع کنندگان اقلام ضدفرهنگی در سطح شهرستان زاهدان شناسایی و دستگیر شدند. وی از مردم خواست تا مراقب جوانان خود در برابر این‌گونه دسیسه های دشمنان باشند و به فروشندگان و توزیع کنندگان اینگونه اقلام هشدار داد که در صورت دستگیر شدن با آنان برخورد قانونی شدیدی خواهد شد.
http://sb.isna.ir/mainnews.php?ID=News-21580

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar