torsdag 19 augusti 2010

قتل 3 تن توسط نيروهاي انتظامي در منطقه سني نشين تايباد

قتل 3 تن توسط نيروهاي انتظامي در منطقه سني نشين تايباد
نیروهای انتظامی رژیم 3 تن ديگر را به اسم "اشرار مسلح" در منطقه سني نشين تايباد بقتل رساندندمنطقه تايباد يک منطقه سني نشين که بيشتر آنها از بلوچهاي عشايرميباشند و در خراسان قرار دارد
سايت حکومتي "جام جم آنلاين" در مورد قتل اين 3نفر چنين نوشت
جام جم آنلاين: فرمانده مرزباني خراسان رضوي گفت: مرزبانان غيور و دلاور اين استان طي سه عمليات منظم و هماهنگ سه شرور مسلح را به هلاکت رسانند و مابقي اشرار به خاک افغانستان گريختند.
به گزارش مهر در مشهد، محمدکاظم تقوي روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: در راستاي برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزي، قاچاق مواد مخدر و کالا در طول مرزهاي استان، درپي کسب اخباري مبني بر ورود گروهي از اشرار و قاچاقچيان مسلح مواد مخدر از آن سوي مرزها به خاک جمهوري اسلامي ايران، مرزبانان هنگ مرزي تايباد با اقدامات گسترده اطلاعاتي و عملياتي و به‌کارگيري اطلاعات واصله از مردم مرزنشين منطقه از ورود قاچاقچيان مواد مخدر که قصد داشتند بيش از 185 کيلوگرم مواد مخدر را به داخل کشورمان انتقال دهند، مطلع شدند.
فرمانده مرزباني خراسان رضوي تصريح کرد: با توجه به اهميت موضوع، مراتب به تمام واحدهاي گشت ابلاغ و با گماردن تيم‌هاي عملياتي در مسيرهاي احتمالي تردد اشرار،‌ تيم‌هاي عملياتي مرزباني، گروهي از قاچاقچيان مواد مخدر را در نقطه صفر مرزي هنگام ورود به داخل کشور مشاهده و اقدام به جلوگيري از ورود آنان کردند.
وي افزود: در اين درگيري سه نفر از اشرار به هلاکت رسيده و با توجه به آتش مرزبانان و قرار داشتن در نقطه صفر مرزي، مابقي قاچاقچيان به ناچار به سمت خاک کشور افغانستان متواري شدند.
تقوي ادامه داد: با به پايان رسيدن درگيري، ماموران مرزباني اقدام به پاک‌سازي محل کردند که در نتيجه 185 کيلو و 450 گرم مواد مخدر شامل 57 کيلو و 950 گرم هروئين فشرده و 127کيلو و 500 گرم ترياک، يک قبضه سلاح جنگي، يک دستگاه گوشي ماهواره‌اي به همراه مقاديري مهمات از محل درگيري کشف و ضبط گرديد.
فرمانده مرزباني استان خراسان رضوي ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم مرزنشين منطقه با مرزبانان گفت: اشرار و قاچاقچيان مواد مخدر بدانند فرزندان اين آب و خاک، با استفاده از تجهيزات مدرن و همکاري صميمانه مرزنشينان، هرگونه تردد اشرار و قاچاقچيان را شناسايي و به شدت با آنان برخورد مي‌کند.

http://jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100883259632

گزارش رادیو بلوچی اف ام
سه شنبه، 26 مرداد ماه 1389 برابر با 2010-08-17
----------------------------------------------------------
لينکهاي مرتبط
اسامي تعدادي از جوانان بلوچي که در دو سال اخير دستگير و در زندانهاي جمهوري اسلامي بسر ميبرند
A list of some of the arrested Baloch in Iran (Between 2006-2008)
اسامي تعدادي از اعدام و کشته شدگان بلوچ توسط نيروهاي انتظامي رژيم جمهوري اسلامي ايران.
A list of Baloch youths who hanged/killed by Iranian Regime in 2004-2007
صفحه خبرهای حقوق بشر بلوچ
Baloch Rights Watch News

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar