onsdag 18 augusti 2010

نیروهای انتظامی رژیم ده نفر را درخاش تحت عنوان اشرار و قاچاقچي مسلح بقتل رساند ند

نیروهای انتظامی رژیم ده نفر را درخاش تحت عنوان اشرار و قاچاقچي مسلح بقتل رساند ند
نیروهای انتظامی رژیم ده نفر را در خاش گلوله باران و ده ها نفر دیگر را دستگیر کردند. به گزارش خبرگزاري حکومتی " ایسنا" و به نقل از سرهنگ سلطان سهرابی، این افراد از "اشرار و قاچاقچيان مسلح" بوده اند
سایت خبری رژیم " ایسنا" در این باره چنین نوشت
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه‌ی سيستان و بلوچستان، سرهنگ سلطان سهرابی افزود: ماموران انتظامي اين شهرستان طي 8 ماه اول سال جاري و در راستاي برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ و جلوگيري از ورود مواد مخدر به کشور طي عمليات هاي مختلف در اين شهرستان، 19 هزار و 168 کيلو و 780 گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.
وی اظهار داشت: در اين رابطه 16 نفر از قاچاقچيان و سوداگران مرگ دستگير و 10 نفر از اشرار و قاچاقچيان مسلح نيز به هلاکت رسيدند و 25 دستگاه خودرو نيز از قاچاقچيان مواد مخدر کشف و ضبط شد.
وي در ادامه افزود: در اين مدت با تلاش ماموران انتظامي شهرستان خاش 191 هزار و 285 ليتر انواع فرآورده هاي نفتي قاچاق در اجراي طرح تشديد برخورد با قاچاقچيان سوخت و جلوگيري از خروج سرمايه هاي ملي، از قاچاقچيان سوخت کشف شد.
سرهنگ سهرابی گفت: در اين رابطه 94 متهم دستگير و 92 دستگاه خودرو سوختکش نيز توقيف و به مراجع قانوني معرفي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان خاش ضمن اشاره به طرح ارتقای امنيت اجتماعي در اين شهرستان گفت: طي 8 ماه گذشته سال جاري به منظور ارتقا و افزايش احساس امنيت در بين شهروندان خاشي و اجراي طرح جمع آوري سلاح و مهمات غيرمجاز، 117 قبضه انواع سلاح جنگي و شکاري به همراه 4 هزار و 73 عدد فشنگ از دارندگان سلاح غيرمجاز جمع آوري و 60 نفر نيز در اين رابطه دستگير شدند.
وی به اجراي طرح شناسايي و جمع آوري اتباع بيگانه غيرمجاز در اين شهرستان اشاره کرد و در اين خصوص بيان داشت: با اجراي اين طرح از ابتداي سال 88 تعداد 864 نفر از اتباع بيگانه غيرمجاز دستگير و پس از انجام مراحل قانوني از طريق مرز به کشورشان طرد شدند.
وي گفت: به منظور برخورد با مظاهر علني فساد و جمع آوري محصولات ضدفرهنگي ماموران انتظامي شهرستان خاش طي همين مدت و در چند مرحله عمليات پاکسازي مناطق آلوده اين شهرستان 13 هزار و 106 قلم اقلام ضدفرهنگي را کشف و 21 نفر را در اين رابطه دستگير کردند.
سرهنگ سهرابی از همکاري خوب مردم هميشه در صحنه شهرستان خاش با ماموران انتظامي در اجراي ماموريت ها و طرح هاي انتظامي قدرداني کرد و خواستار افزايش سطح مشارکت و تعامل مردم با پليس از طريق شماره تلفن هاي مرکز فوريت هاي پليسي 110 و دفتر نظارت همگاني 197 شد.
http://sb.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=448

گزارش : راديو بلوچي اف ام
چهارشنبه، 25 آذر ماه 1388 برابر با 2009-12-16
----------------------------------------------------------
لينکهاي مرتبط
تعدادي از جوانان بلوچي که در دو سال اخير دستگير و در زندانهاي جمهوري اسلامي بسر ميبرند
A list of some of the arrested Baloch in Iran (Between 2006-2008)رتبط
اسامي تعدادي از اعدام و کشته شدگان بلوچ توسط نيروهاي انتظامي رژيم جمهوري اسلامي ايران....اينجا را کليک کنيد
A list of Baloch youth who killed by Iranian Regime in year 2005-2007 English)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar