torsdag 19 augusti 2010

قتل چهار تن ديگر توسط نيروهاي انتظامي در بلوچستان

قتل چهار تن ديگر توسط نيروهاي انتظامي در بلوچستان
ایسنا:به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌ی سیستان و بلوچستان، سردار غلام نبی کوهکن با اعلام تشریح عملکرد یک ماه گذشته مرزبانان در مقابله با اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و کالا در مرزهای این استان، افزود: در راستای برخورد قاطع با هرگونه تجاوزات مرزی، قاچاق مواد مخدر و کالا در طول مرزهای سیستان و بلوچستان، مرزبانان این فرماندهی مستقر در هنگ ها و یگان های رزمی، موفق شدند، طی یک ماهه گذشته در حین اجرای ماموریت و گشت های مرزی مقادیر زیادی مواد مخدر و کالای قاچاق را کشف و ضبط کنند.

وی خاطر نشان کرد: مرزبانان با اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی و بکارگیری اطلاعات واصله از مردم مرزنشین غیور منطقه، با شناسائی و دستگیری یک نفر رابط اشرار، 19 قاچاقچی مواد مخدر و هلاکت 3 شرور مسلح و یک قاچاقچی مواد مخدر موفق شدند در مجموع 3 تن و 93 کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، هروئین، کریستال و شیشه را از آنان کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در راستای مقابله با قاچاق سوخت و تردد های غیر مجاز مرزی، مرزبانان این فرماندهی در یک ماهه گذشته ،با توقیف 198 دستگاه خودرو و شناورهای حمل سوخت قاچاق، 440 هزار و 867 لیتر سوخت قاچاق را از قاچاقچیان سوخت کشف و ضبط کردند.

سردار کوهکن در ادامه خاطرنشان کرد: 70 تن و 386 کیلو گرم آرد قاچاق ، یک تن و 825 کیلو گرم برنج قاچاق ، 15 هزار و 851 پاکت سیگار قاچاق ، 484 راس احشام ومقادیرزیادی وسایل و تجهیزات ضد فرهنگی از دیگر کشفیات کالای قاچاق در این مدت بوده است.

وی افزود: در راستای مقابله با متجاوزان مرزی و برخورد با هرگونه تردد های غیرمجاز مرزی مرزبانان پرتلاش این فرماندهی، در این مدت 3 هزار و 452 تبعه بیگانه را که به صورت غیر قانونی قصد ورود به داخل کشور را داشتند شناسائی و دستگیر و در همین ارتباط 16 هزار و 920 نفر ازاین افراد را از کشور طرد کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم مرزنشین منطقه با مرزبانان گفت: مرزبانان این فرماندهی بطور شبانه روزی با هر گونه تحرکات معاندان نظام، اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و تردد های غیر مجاز مرزی به شدت برخورد خواهند کرد.
http://sb.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=3532
یکشنبه، 2 خرداد ماه 1389 برابر با 2010-05-23
----------------------------------------------------------
لينکهاي مرتبط
اسامي تعدادي از اعدام و کشته شدگان بلوچ توسط نيروهاي انتظامي رژيم جمهوري اسلامي ايران....اينجا را کليک کنيد
A list of Baloch men who hanged/killed by Iranian Regime in 2004-2007

صفحه خبرهای حقوق بشر بلوچ
Baloch Rights News
سازمان عفو بین الملل :تعدیات حقوق بشری علیه اقلیت بلوچ-ایران
Amnesty international /Iran/Human Rights Abuses against the Baluchi Minority

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar