fredag 18 april 2008

دستگیری یکی از قاتلان زنان بلوچ توسط دلیر زنان و همکاری جوانان بلوچ

دستگیری یکی از قاتلان زنان بلوچ توسط دلیر زنان و همکاری جوانان بلوچ

به گزارش آژانس خبری تفتان یکی از قاتلان زنان بلوچ توسط دلیرزنان و همکاری جوانان بلوچ دستگیر شد.
خبرنگار تفتان از زاهدان می گوید یک فرد زابلی که قصد ربودن سه زن بلوچ دیگر را داشت با مقاومت زنان بلوچ مواجه شد و بالاخره به دام جوانان بلوچ افتاد.
این فرد زابلی ک سه زن بلوچ را که دو زن جوان و یک پیرزن بودند را از روبروی بیمارستان سوار تاکسی می کند هنگامیکه می خواهد از مسیر منحرف شود پیرزن که در صندلی جلوئی نشسته بوده می گوید آقا شما از مسیر بیرون شدید و شروع به سر و صدا می کند که راننده یک مشت به این پیرزن می زند در این هنگان دختری که پشتش نشسته بوده چادرش را از سرش در می آورد و به گردن راننده می اندازد و به طرفش می کشد که فرمان از دست راننده خارج می شود و خودرو از جاده بیرون می شود در این هنگام چند جوان بلوچ که سوار بر خودروی خود بودند صحنه را مشاهده می کنند و جلوی خودروی تاکسی را می گیرند و راننده را بعد از کتک کاری سوار خودروی خود می کنند و به نقطه نامعلومی می برند.

خبرنگار تفتان می گوید که این زابلی پست فطرت اعتراف کرده است که رژیم و اطلاعات به وی و چند تن دیگر دستور چنین کارهائی داده اند و طبق گزارشها سی دی اعترافات این زابلی به زودی پخش خواهد شد.
این فرد در اعترافاتش گفته است که تاکنون بیست زن بلوچ را به همین طریق کشته است.

خبرنگار تفتان می افزاید امروز استاندار و فرماندار نزد سفید ریشان طایفه بلوچ رفته و از آنان خواسته اند که این زابلی را به آنها تحویل دهند اما سفید ریشان گفته اند که فرد مذکور در دست آنها نیست و هیچ قدرتی هم بر جوانان دلیر مرد بلوچستان ندارد.
همچنین برخی نهادها با شیخ الاسلام مولوی عبدالحمید تماس گرفته و از ایشان خواسته اند تا این زابلی قاتل را از دست جوانان بلوچ بگیرد و به رژیم تحویل دهد ولی مثل اینکه جوانان به حرف هیچ کس توجه نمی کنند و این انسان پست فطرت را به سزای اعمال ننگینش خواهند رساند.
به محض رسیدن اخبار بیشتر در این مورد بازدیدکنندگان را مطلع خواهیم کرد
-----------------------------------------------------------
لينکهاي مرتبط

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar