onsdag 28 maj 2008

قتل دو نفر دیگر در بلوچستان توسط نیروهای انتظامی رژیم


قتل دو نفر دیگر در بلوچستان توسط نیروهای انتظامی رژیم
خبرگزاريهاي حکومتي امروز دوشنبه خبر از قتل دو جوان بلوچ که توسط نیروی انتظامي رژيم صورت گرفته , دادند و از آنها بعنوان اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر نام بردند .
لازم به ذکر است که طي چهار روز اخير هشت نفر بلوچ به اتهاماتی چون اشرار و قاچاقچی مواد مخدر توسط ماموران انتظامی رژیم در بلوچستان بقتل رسيده اند
خبر گزاريهاي حکومتي "ايرنا"و"ايسنا" در باره قتل اين دو نفر چنين نوشتند
معاون اجتماعي قرارگاه عملياتي رسول اكرم(ص) سيستان وبلوچستان گفت: نيروهاي اين قرارگاه طي درگيري با اشرار و قاچاقچيان مسلح دو نفر آنان را به هلاكت رسانده و ‪ ۴۷۶‬كيلوگرم موادمخدر كشف كردند.
سرهنگ پاسدار محمد عرب روز دوشنبه به خبرگزاري جمهوري اسلامي گفت: ماموران هنگ يكم زاهدان با اطلاع از حمل مواد مخدر توسط اشرار و قاچاقچيان به وسيله كاروان شتري از مرزهاي اطراف ميرجاوه اقدامهاي لازم براي قلع و قمع آنان را آغاز كردند.
وي اظهار داشت: ماموران با شناسايي محل تردد اشرار و قاچاقچيان با آنان درگير شدند.
او ادامه داد: در اين عمليات ‪ ۱۶۸‬كيلوگرم حشيش و ‪ ۳۰‬كيلوگرم ترياك به همراه مقاديري سلاح و مهمات كشف و ضبط شد.
معاون اجتماعي قرارگاه عملياتي رسول اكرم (ص) گفت: ماموران هنگ يكم زاهدان مستقر در كورين نيز هنگام گشت زني در حوزه استحفاظي به يك دستگاه موتورسيكلت مشكوك شده و قصد متوقف كردن آن را داشتند.
وي افزود: سرنشينان موتور با مشاهده ماموران به سمت آنان تيراندازي كردند كه با عكس‌العمل سريع نيروهاي انتظامي يك نفر از اشرار و قاچاقچيان به هلاكت رسيد.
او گفت: در پاكسازي محل درگيري يك دستگاه موتورسيكلت به همراه ‪۴۱‬ كيلوگرم ترياك و يك قبضه سلاح كلاشينيكف كشف و ضبط شد.
فرمانده هنگ چهارم كرمان نيز از كشف ‪ ۲۳۷‬كيلوگرم موادمخدر و هلاكت يك قاچاقچي مسلح در اطراف بم خبر داد.
سرهنگ ناصر ملك قاسمي روز دوشنبه به ايرنا گفت: ماموران هنگ چهارم كرمان مستقر در بم هنگام كنترل خودروهاي عبوري در مسير زاهدان بم به يك دستگاه خودرو پژو با سرنشينان مسلح مشكوك شده و قصد توقف آن را داشتند.
وي افزود: راننده اين خودرو بدون توجه به ايست ماموران اقدام به فرار كرد.
او اظهار داشت: ماموران انتظامي پس از تعقيب و درگيري مسلحانه با سرنشينان خودرو موفق به متوقف كردن آن شدند.
وي گفت: در بازرسي از خودرو ‪ ۱۳۷‬كيلوگرم ترياك، ‪ ۱۰۰‬كيلوگرم حشيش و ‪۲۱۰‬ گرم كراك كه بطرز ماهرانه‌اي جاسازي شده بود كشف و ضبط شد.
او بيان كرد: در اين درگيري يك نفر از قاچاقچيان سرنشين خودرو به هلاكت رسيد
http://www2.irna.ir/fa/news/view/menu-155/8702300175142611.htm
فرمانده هنگ چهارم کرمان از کشف 237 کیلوگرم موادمخدر و هلاکت قاچاقچی مسلح در اطراف بم خبر داد.به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌ی سیستان و بلوچستان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی قرارگاه عملیاتی رسول اکرم(ص) سرهنگ ناصر ملک‌قاسمی با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه‌ی بی‌امان با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران سلحشور هنگ چهارم کرمان مستقر در بم حین کنترل خودروهای عبوری در مسیر زاهدان–بم به یک دستگاه پژو 405 با سرنشینان مسلح برخورد کردند که راننده‌ی آن بدون توجه به فرمان ایست ماموران اقدام به فرار کرد.وی گفت: بر این اساس ماموران به تعقیب خودور مذکور پرداخته و در یک درگیری مسلحانه خودرو را متوقف کردند.فرمانده هنگ چهارم کرمان ادامه داد: در بازرسی از خودرو 137 کیلوگرم تریاک، 100 کیلوگرم حشیش و مقدار 210 گرم کراک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط گردید.گفتنی است در این درگیری یک نفر از سرنشینان خودرو نیز به هلاکت رسید
http://sb.isna.ir/mainnews.php?ID=News-13866
گزارش رادیو بلوچی اف ام
دوشنبه، 30 اردیبهشت ماه 1387 برابر با 2008-05-19
----------------------------------------------------------
لينکهاي مرتبط
اسامي تعدادي از اعدام و کشته شدگان بلوچ توسط نيروهاي انتظامي رژيم جمهوري اسلامي ايران....اينجا را کليک کنيد

A list of Baloch youths who hanged/killed by Iranian Regime in 2004-2007 (In English)
صفحه خبرهای حقوق بشر بلوچ
Baloch Rights Watch N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar