onsdag 1 oktober 2008

دستگيري 4 نفر ديگر در بلوچستان تحت عنوان قاچاقچي

دستگيري 4 نفر ديگر در بلوچستان تحت عنوان قاچاقچي
فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی شهرستان زابل در راستای مبارزه مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک را از دو دستگاه تویوتا و اتوبوس مسافربری کشف و ضبط کردند.
سردار نکوئی در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان،افزود: مقدار 355 کیلوگرم از این مقدار کشفیات توسط ماموران انتظامی این شهرستان در محور زهک به زابل پس از مشکوک شدن به یک دستگاه خودرو تویوتا و تعقیب و گریز توسط ماموران کشف و ضبط گردید.
وی ادامه داد: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یک دستگاه اتوبوس مسافربری، اکیپ های ویژه ای از پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زابل برای بررسی موضوع فعال شدند که پس از انجام یک سری اقدامات پلیسی، مشخص شد اتوبوس مذکور اقدام به حمل و جا به جایی مواد مخدر به شهرستان های مشهد و تهران می نماید.
وی گفت: متعاقب آن و با هماهنگی با مراجع قضایی، ماموران موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه اتوبوس مورد نظر را حین سوار کردن مسافر در سطح شهر شناسایی و در بازرسی از آن مقدار 61 بسته موادمخدر به وزن 57 کیلو که به طرز ماهرانه ای در باک اتوبوس که به همین منظور تهیه و ساخته شده بود کشف کنند و تعداد 4 نفر متهم را دستگیر کرده و به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات ذی صلاح دهند.
سردار نکوئی ضمن تشکر از همکاری مردم حزب الهی استان با سبزپوشان و حافظان امنیت گفت: ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان با تمام توان و امکانات با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر که یکی از معضلات مهم استان است، مبارزه خواهند نمود و تقدیم هزاران شهید در این راه، مؤید این مطلب است.
http://sb.isna.ir/mainnews.php?ID=News-18794
----------------------------------------------------------
لينکهاي مرتبط م
اسامي تعدادي از جوانان بلوچي که در دو سال اخير دستگير و در زندانهاي جمهوري اسلامي بسر ميبرند
A list of some of the arrested Baloch in Iran (Between 2006-2008)رتبط
اسامي تعدادي از اعدام و کشته شدگان بلوچ توسط نيروهاي انتظامي رژيم جمهوري اسلامي ايران....اينجا را کليک کنيد
A list of Baloch youth who killed by Iranian Regime in year 2005-2007 English)
صفحه خبرهای حقوق بشر بلوچ
Baloch Rights Watch News

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar