söndag 9 november 2008

دستگيري, برخورد و تهديد بيش از 1000 نفر از توابع بلوچستان تحت عنوان توزيع کننده محصولات ضدفرهنگي و مزاحمان

دستگيري, برخورد و تهديد بيش از 1000 نفر از توابع بلوچستان تحت عنوان توزيع کننده محصولات ضدفرهنگي و مزاحمان نوامیس مردم
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه و مبارزه با مظاهر علنی فساد، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان طی یک ماه گذشته علاوه بر انهدام دو باند اشاعه ی اقلام مخرب فرهنگی، موفق شدند تعداد 36 هزار و 408 عدد اقلام ضدفرهنگی از نوع سی دی، نوار کاست و تصاویر مبتذل و مستهجن را طی عملیات های جداگانه کشف و ضبط نمایند.
سرهنگ مسعود حیدری در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه ی سیستان و بلوچستان،افزود: ماموران این یگان در راستای شناسایی و انهدام باندهای تهیه و توزیع ماهواره ای طی همین مدت موفق به شناسایی و انهدام یک باند تهیه و توزیع تجهیزات ماهواره ای و کشف 62 دستگاه انواع مختلف ریسور و ال ان بی شده و با تعداد 522 نفر از مزاحمان نوامیس مردم برخورد نمودند.
وی از کشف تعداد یک هزار و 150 بطری مشروبات الکلی طی همین مدت خبر داد و ضمن هشدار به فروشندگان اقلام ضدفرهنگی و مشروبات الکلی گفت: برای سلامت و ارتقای امنیت در جامعه، سومین مرحله طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق مشروبات الکلی در استان سیستان و بلوچستان به اجرا در خواهد آمد و در اجرای این طرح علاوه بر تشدید برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مشروبات الکلی، نقاط آلوده و محل های دپو مشروبات الکلی پس از شناسایی پاکسازی خواهد گردید.
وی خاطرنشان کرد: گشت های ارشاد پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان طی همین مدت در اجرای طرح برخورد با افراد بد پوشش در سطح معابر عمومی به تعداد 415 نفر تذکر لسانی داده و تعداد 80 نفر را به دلیل عدم رعایت شئون اسلامی به مراجع قانونی معرفی نمودند.
وی ضمن تشکر از همکاری مردم با نیروی انتظامی از کسانی که در این خصوص خبر یا اخباری دارند خواست تا به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش دهند تا با این گونه مظاهر فساد در جامعه با قاطعیت برخورد شود.
http://sb.isna.ir/mainnews.php?ID=News-19294
----------------------------------------------------------
لينکهاي مرتبط م
اسامي تعدادي از جوانان بلوچي که در دو سال اخير دستگير و در زندانهاي جمهوري اسلامي بسر ميبرند
A list of some of the arrested Baloch in Iran (Between 2006-2008)
اسامي تعدادي از اعدام و کشته شدگان بلوچ توسط نيروهاي انتظامي رژيم جمهوري اسلامي ايران....اينجا را کليک کنيد
A list of Baloch youth who killed by Iranian Regime in year 2005-2007 English)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar