fredag 20 februari 2009

قتل 10 تن ديگر توسط نيروهاي انتظامي در منطقه سني نشين تايباد

قتل 10 تن ديگر توسط نيروهاي انتظامي در منطقه سني نشين تايباد
نیروهای انتظامی رژیم 10 تن ديگر را به اسم "اشرار مسلح" در منطقه سني نشين تايباد بقتل رساندندمنطقه تايباد يک منطقه سني نشين که بيشتر آنها از بلوچهاي عشايرميباشند و در خراسان قرار دارد
سايت حکومتي انتخاب در مورد قتل اين 10نفر چنين نوشت
هلاکت 10 تن از اشرار مسلح در شرق کشور
تيمهاي اطلاعات و عمليات پليس خراسان رضوي طي 72 ساعت گذشته با پوشش دو رشته عمليات منظم و هماهنگ مرزي شرق کشور را از لوث اشرار مسلح پاک کردند.
به گزارش خبرنگار ما، فرمانده انتظامي خراسان رضوي در جمع خبرنگاران گفت: اکيپ ويژه اطلاعات و شناسايي مبارزه با مواد مخدر با انجام کنترلهاي دقيق و نامحسوس در نقاط مرزي شرق کشور و با استفاده از اخبار به دست آمده از عوامل نفوذي در باند قاچاقچيان، به سرنخهايي درخصوص ورود گروهي از اشرار مسلح که از عوامل قاچاق مواد مخدر هستند، به داخل خاک کشورمان دست يافتند.
سرتيپ حميد فهيمي راد اظهار داشت: با توجه به کسب اين اخبار، طرح عملياتي حساب شده اي در دستور کار جان برکفان پليس مرزي تايباد و تيمهاي ورزيده مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي تايباد قرار گرفت. در اين عمليات مشترک که با توجه به برودت هوا انجام شد، نبرد سنگين مسلحانه با سوداگران مرگ از دو محور، 72 ساعت در ارتفاعات مرزي به طول انجاميد و سوداگران مرگ که عقب نشيني کرده بودند، با چند مرحله تعقيب و ردزني از سوي مأموران انتظامي زمينگير شدند.
وي خاطرنشان کرد: در اين عمليات مأموران انتظامي شهرستان تايباد حدود 00 3 کيلوگرم ترياک، 10 کيلو کريستال و 72 کيلو حشيش کشف و 2 تن از سرکردگان اشرار را به هلاکت رساندند.
فرمانده انتظامي خراسان رضوي افزود: همچنين در پاکسازي از محل درگيري رزمندگان هنگ مرزي تايباد نيز اجساد 8 تن از قاچاقچيان مسلح به همراه 981 کيلوگرم مواد مخدر شامل 947 کيلوگرم ترياک و 4 3 کيلوگرم هرويين و مقاديري مهمات و ادوات جنگي کشف شد.سرتيپ حميد فهيمي راد تصريح کرد: هم اکنون عمليات پاکسازي ارتفاعات مرزي در شرق کشور همچنان ادامه دارد.

http://www.tiknews.org/display/?ID=75483&page=1

سايت حکومتي "ایسکانیوز "در مورد قتل اين 10نفر چنين نوشت


هلاکت 10 قاچاقچی مسلح در نقطه صفر مرزی
تهران - خبرگزاری ایسکانیوز : پلیس خراسان رضوی طی دو رشته عملیات خزنده در نقطه صفر مرزی شرق کشور ، شماری از اشرار مسلح را به هلاکت رساند.
به گزارش روز یکشنبه گروه حوادث ایسکانیوز ، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اعلام کرد : اکیپ ویژه اطلاعات و شناسایی مبارزه با مواد مخدر پلیس مرزی با کنترل دقیق و نامحسوس نقاط آلوده شرق کشور ، سرنخ هایی از ورود اشرار مسلح به داخل ایران به دست آورد.سرتیپ «حمیدفهیمی راد» ادامه داد : بنابراین ، عملیات حساب شده ای در دستور کار ماموران مرزی تایباد و تیم های ورزیده مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت و آنان از دو محور به سوداگران مرگ یورش بردند.وی ادامه داد : در این عملیات که 72 ساعت در سرمای استخوان سوز طول کشید پلیس در ارتفاعات مرزی ، تیراندازی کرد.در نتیجه ، قاچاقچیان که که عقب نشینی کرده بودند با چند مرحله تعقیب و ردزنی از سوی ماموران ، زمین گیر شدند. این مقام ناجا خاطرنشان ساخت : در پی این اقدام ضربتی 200 کیلو تریاک ، 10 کیلو کریستال و 72 کیلو حشیش کشف شد و دو نفر از سرکردگان اشرار به هلاکت رسیدند.همچنین در پاکسازی محل درگیری ، جنازه ای هشت نفر دیگر از قاچاقچیان مسلح به همراه 981 کیلو مواد مخدر شامل 947 کیلو تریاک و 34 کیلو هروئین و مقادیری مهمات و ادوات جنگی به دست آمد.فرمانده پلیس خراسان رضوی در پایان با اشاره به این که پوشش موفقیت آمیز عملیات مورد نظر ، توان رزمی و اطلاعاتی ناجا را در مرز به نمایش گذاشت اظهار داشت : هم اکنون عملیات پاکسازی کامل ارتفاعات مرزی در شرق کشور ادامه دارد.گزارش ایسکانیوز می افزاید، مبارزه با قاچاقچیان ، بیش تر عملیات پلیس مرزی را تشکیل می دهد و همه ساله شماری از ماموران جان بر کف در همین راه مقدس به دست سوداگران مرگ شهید می شوند.525/120
http://www.iscanews.ir/fa/ShowNewsItem.aspx?NewsItemID=283517

گزارش رادیو بلوچی اف ام
یکشنبه، 13 بهمن ماه 1387 برابر با 2009-02-01
----------------------------------------------------------
لينکهاي مرتبط
اسامي تعدادي از جوانان بلوچي که در دو سال اخير دستگير و در زندانهاي جمهوري اسلامي بسر ميبرند
A list of some of the arrested Baloch in Iran (Between 2006-2008)
اسامي تعدادي از اعدام و کشته شدگان بلوچ توسط نيروهاي انتظامي رژيم جمهوري اسلامي ايران.
A list of Baloch youths who hanged/killed by Iranian Regime in 2004-2007

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar