fredag 20 februari 2009

دستگيري7 نفر در محور خاش ايرانشهر تحت عنوان اشرار مسلح

دستگيري7 نفر در محور خاش ايرانشهر تحت عنوان اشرار مسلح
قاچاقچیان و اشرار مسلح پس از گریز از صحنه‌ی درگیری بلافاصله در نقطه‌ای دیگر در محاصره‌ی ماموران انتظامی قرار گرفتند و دستگیر شدند. جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان مطلب فوق از دستگیری تعدادی از اشرار مسلح خبر داد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، سرهنگ احمد شهرکی گفت: ماموران انتظامی خاش در محور خاش به ایرانشهر درحین گشت زنی به یک دستگاه خودرو وانت ظنین شدند و متعاقب آن از سوی خودرو اقدام به تیراندازی به طرف ماموران گردید که کارکنان سخت کوش و جان برکفان انتظامی با آتش پُر حجم با آنها درگیر و اشرار از محل متورای شدند که بلافاصله ماموران با انجام اقدامات موفق گشتند مخفیگاه اشرار را مورد شناسایی و محاصره قرار دهند. سرهنگ شهرکی بیان كرد: در این عملیات تعداد ۷ نفر از اشرار دستگیر شدند و از ناحیه آنها تعداد دو قبضه اسلحه‌ی کلاش به همراه مقادیری مهمات و دو دستگاه خودور به همراه مدارکی کشف گردید.
http://sb.isna.ir/mainnews.php?ID=News-21159

جانشين فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: قاچاقچيان و اشرار مسلح پس از گريز از صحنه درگيري با پليس، در محاصره ماموران قرار گرفته و دستگير شدند.
به گزارش روز پنجشنبه اين فرماندهي، سرهنگ احمد شهركي افزود: ماموران انتظامي خاش ديشب هنگام گشت زني در محور خاش ايرانشهر به يك دستگاه خودرو وانت مظنون شده و قصد توقف آن را داشتند كه از داخل خودرو به طرف آنان تيراندازي شده است.
وي گفت: اشرار و قاچاقچيان مسلح كه تاب مقاومت در مقابل آتش پرحجم ماموران انتظامي را نداشتند از محل متواري شدند.
او ادامه داد: ماموران انتظامي بلافاصله با اقدامات پليسي موفق به شناسايي مخفيگاه اشرار و قاچاقچيان شده و آن را محاصره كردند.
جانشين فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: در اين عمليات هفت نفر از اشرار و قاچاقچيان دستگير و دو قبضه سلاح كلاشينيكف، مقاديري مهمات و دو دستكاه خودرو به همراه مداركي از آنان كشف شد. ك/‪۱‬
http://www2.irna.ir/fa/news/view/menu-155/8711105364153107.htm

----------------------------------------------------------
لينکهاي مرتبط م
اسامي تعدادي از جوانان بلوچي که در دو سال اخير دستگير و در زندانهاي جمهوري اسلامي بسر ميبرند
A list of some of the arrested Baloch in Iran (Between 2006-2008)رتبط
اسامي تعدادي از اعدام و کشته شدگان بلوچ توسط نيروهاي انتظامي رژيم جمهوري اسلامي ايران....اينجا را کليک کنيد
A list of Baloch youth who killed by Iranian Regime in year 2005-2007 English)
صفحه خبرهای حقوق بشر بلوچ
Baloch Rights Watch News

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar