torsdag 5 februari 2009

دستگيري 60 نفر ديگر در بلوچستان تحت عناوين مختلف

20090115-20
دستگيري 60 نفر ديگر در بلوچستان تحت عناوين مختلف

جانشين فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان از اجراي طرح پاك سازي مناطق آلوده شهر زاهدان جهت برقراري و تشديد امنيت در اين شهرستان خبر داد و گفت: با اجراي اين طرح تعداد 50 اكيپ مجهز جهت پاك سازي نقاط آلوده شهر زاهدان به مناطق شيرآباد و كريم آباد اين شهرستان اعزم شدند.
سرهنگ شهركي گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان وبلوچستان افزود: ماموران انتظامي با اجراي اين طرح موفق شدن تعداد 145دستگاه خودرو و موتور سيكلت فاقد مدارك را توقيف و 3 دستگاه خودروي سرقتي را كشف و ضبط كردند.
وی ادامه داد : در اجراي اين طرح 40 نفر از افراد مظنون به همراه 4دستگاه خودروي سوخت كش كشف و ضبط گرديد.
جانشين فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان از همشهريان عزيز خواست تا با ماموران انتظامي در اجراي اين طرح همكاري نمايند و در صورت خبر و يا اخبار مراتب را به مركز فوريتهاي پليس110 و تلفن 197گزارش دهند.
http://sb.isna.ir/mainnews.php?ID=News-21018


سرهنگ حسين داوودي در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان وبلوچستان گفت: ماموران انتظامي در سطح استان با اقدامات به موقع و سريع و استفاد از منابع اطلاعاتي در يك ماهه اخير موفق شدند در ايست و بازرسي ها و گشت ها در سطح حوزه استحفاظي خود اين مقدار كالاي قاچاق را از چنگ قاچاقچيان و افراد سودجو كشف و ضبط كنند .
وی خاطرنشان کرد: اين مقدار كالاي قاچاق را كه شامل كود شيميايي و آرد است ماموران انتظامي شهرهاي ايرانشهر، چابهار، سرباز، سراوان، زابل و هنگ مرزي زابل و پليس آگاهي استان به دست آورده است كه در اين رابطه 19 قاچاقچي دستگير و تعداد 25 دستگاه خودرو توقيف گرديد

http://sb.isna.ir/mainnews.php?ID=News-21017

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان سرگرد برتعلي ميرشكار گفت: در پي كسب خبر مبني بر حمل مواد مخدر از منطقه ي پيشين تعداد سه اكيپ از نيروهاي مرزي به منطقه اعزام شدند و به اجراي كمين در منطقه اقدام كردند.
وي گفت: مأموران پس از شناسايي خودرو مورد نظر جهت متوقف نمودن آن اقدام كرده كه خودرو حامل مواد مخدر پس از ديدن مأموران قصد متواري شدن داشت كه با سرعت عمل ماموران و تعقيب هنگ مرزي مواجه شدند .
سرهنگ ميرشكار اظهار داشت: راننده خودرو پس از قرار گرفتن در حلقه محاصره ماموران تسليم شد و دستبند قانون بر دستانش حلقه زد.
گفتني است: در بازرسي از خودروي مذكور 50 كيلو گرم مواد مخدر در قسمت جلو ماشين به طرز ماهرانهاي جاسازي شده بود كشف و ضبط گرديد و خودرو به همراه راننده جهت بررسي بيشتر به مقر انتقال گرديد
http://sb.isna.ir/mainnews.php?ID=News-21015


----------------------------------------------------------
لينکهاي مرتبط م
اسامي تعدادي از جوانان بلوچي که در دو سال اخير دستگير و در زندانهاي جمهوري اسلامي بسر ميبرند
A list of some of the arrested Baloch in Iran (Between 2006-2008)رتبط
اسامي تعدادي از اعدام و کشته شدگان بلوچ توسط نيروهاي انتظامي رژيم جمهوري اسلامي ايران....اينجا را کليک کنيد
A list of Baloch youth who killed by Iranian Regime in year 2005-2007 English)
صفحه خبرهای حقوق بشر بلوچ
Baloch Rights Watch News

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar