fredag 20 februari 2009

احضار ۱۱ دانشجوی دانشگاه سیستان و بلوچستان

احضار ۱۱ دانشجوی دانشگاه سیستان و بلوچستان
احضار ۱۱ دانشجوی دانشگاه سیستان و بلوچستان به کمیته انضباطی و صدور حکم ممنوع الورود برای ۸ نفرخبرنامه امیرکبیر: پس
از تحصن های دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در ماه های گذشته و در اعتراض به مشکلات صنفی و امنیتی این دانشگاه، کمیته انضباطی این دانشگاه ۱۱ نفر از دانشجویان را در ایام امتحانات و تعطیلات پس از امتحانات به کمیته انضباطی احضار کرده و تاکنون برای ۸ نفر از دانشجویان حکم «ممنوع الورود به دانشگاه» صادر شده است.
علی باقری (دبیر انجمن اسلامی)، ابراهیم اسکافی (میدیر مسئول و صاحب امتیاز نشریه دانشجویی پنجره)، علی نمازی (مدیر مسئول و صاحب امتیاز نشریه دانشجویی شورا)، علی صالحی، شهریار حسین بر (مدیر مشئول و صاحب امتیاز نشریه دانشجویی سیاه و سپید)، صابر رستاد، کامران جلیل (عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی) و میلاد همتی پور به دانشگاه ممنوع الورود شده اند.
علیرغم اینکه مسئولین دانشگاه در پایان تحصن دانشجویان توافق کرده بودند که دانشجویی به کمیته انضباطی احضار نخواهد شد، این احکام صادر شده است.
به بسیاری از این دانشجویان حتی فرصت حضور در کمیته انضباطی و دفاع از خود داده نشده و این احکام در غیاب آنان صادر شده است.
همچنین بنابر گزارشی روز گذشته افرادی لباس شخصی که هویتشان بر دانشجویان پوشیده ماند، به دفتر انجمن اسلامی مراجعه کرده و سعی در تفتیش دفتر این تشکل دانشجویی را داشتند که با مقاومت اعضای این تشکل مواجه شدند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar