torsdag 5 februari 2009

قتل 6 تن ديگر توسط نيروهاي انتظامي در منطقه سني نشين تايباد
نیروهای انتظامی رژیم 6 تن ديگر را به اسم "اشرار مسلح" در منطقه سني نشين تايباد بقتل رساندندمنطقه تايباد يک منطقه سني نشين که بيشتر آنها از بلوچهاي عشايرميباشند و در خراسان قرار دارد

سايت حکومتي انتخاب در مورد قتل اين 6نفر چنين نوشت

6 تن از اشرار مسلح در درگيري با مأموران مرزباني هنگ تايباد به هلاكت رسيدند كه در اين درگيري مأموران با كشف مقاديري مواد مخدر 37 تبعه خارجي را نيز دستگير كردند.
به گزارش خبرنگار ما، فرمانده انتظامي خراسان رضوي طي مصاحبه اي گفت: در پي كسب اخباري مبني بر ورود گروهي از اشرار متجاوز به خاك كشورمان، جان بركفان پليس مرزي تايباد با تجهيزات كامل در نقاط مرزي كمين كردند و در بامداد سي ام دي ماه با اشرار مسلح درگير شدند.
سرتيپ حميد فهيمي راد اظهار داشت: در اين عمليات سنگين سوداگران مرگ كه قصد مقابله با تيمهاي ورزيده پليس را داشتند پس از 45 دقيقه درگيري با آتش پرحجم تيربارهاي پليس از پاي درآمدند. در پاكسازي از محل اين درگيري اجساد 6 تن از اشرار به همراه مقداري مواد مخدر از نوع ترياك و كريستال و ادوات و مهمات جنگي كشف شد.
سردار فهيمي راد تصريح كرد: در ادامه عمليات ردزني در منطقه اكيپ ويژه اطلاعات هنگ مرزي تايباد دريافتند اشرار به هلاكت رسيده همچنين قصد انتقال اتباع خارجي غيرمجاز و فاقد مدارك به داخل خاك كشورمان را داشته اند كه با اجراي مرحله دوم پاكسازي 37 تبعه خارجي نيز كه در نقطه اي پنهان شده بودند دستگير شدند.
http://www.tiknews.org/display/?ID=74752&page=1


گزارش رادیو بلوچی اف ام
سه شنبه، 1 بهمن ماه 1387 برابر با 2009-01-20
----------------------------------------------------------
لينکهاي مرتبط
اسامي تعدادي از جوانان بلوچي که در دو سال اخير دستگير و در زندانهاي جمهوري اسلامي بسر ميبرند
A list of some of the arrested Baloch in Iran (Between 2006-2008)
اسامي تعدادي از اعدام و کشته شدگان بلوچ توسط نيروهاي انتظامي رژيم جمهوري اسلامي ايران.
A list of Baloch youths who hanged/killed by Iranian Regime in 2004-2007
صفحه خبرهای حقوق بشر بلوچ
Baloch Rights Watch News

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar