fredag 26 september 2008

دستگيري 22 نفر ديگر در بلوچستان تحت عنوان "اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی

دستگيري 22 نفر ديگر در بلوچستان تحت عنوان "اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی "
جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی استان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، بیش از 10 هزار قلم محصولات ضدفرهنگی را از سطح استان جمع آوری نمودند.
سرهنگ احمد شهرکی در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه ی سیستان و بلوچستان، گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با مظاهر فساد و فحشا در جامعه، ماموران انتظامی این فرماندهی طی چندین عملیات موفق شدند در پاکسازی از مناطق آلوده طی هفته گذشته تعداد 10 هزار و 484 قلم محصولات ضدفرهنگی شامل انواع سی دی های مبتذل و مستهجن، نوار کاست غیرمجاز و پاسور را در شهرهای زاهدان، زابل، چابهار، خاش و کنارک کشف و ضبط کرده و تعداد 19 نفر متهم را شناسایی و دستگیر کنند.
وی افزود: ماموران انتظامی استان طی همین مدت و در اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز موفق شدند تعداد 24 قبضه سلاح غیرمجاز به همراه 248 عدد فشنگ و 16 تیغه خشاب را در ایرانشهر، سرباز، چابهار، نیکشهر و هنگ مرزی زابل کشف و تعداد 3 نفر متهم را در این رابطه شناسایی و دستگیر کنند.
وی ضمن هشدار به قاچاقچیان مشروبات الکلی و توزیع کنندگان سی دی های غیرمجاز گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی این شهرستان به شدت با فروشندگان مشروبات الکلی و توزیع کنندگان سی دی های غیرمجاز برخورد خواهند کرد
http://sb.isna.ir/mainnews.php?ID=News-18585
----------------------------------------------------------
لينکهاي مرتبط م
اسامي تعدادي از جوانان بلوچي که در دو سال اخير دستگير و در زندانهاي جمهوري اسلامي بسر ميبرند
A list of some of the arrested Baloch in Iran (Between 2006-2008)رتبط
اسامي تعدادي از اعدام و کشته شدگان بلوچ توسط نيروهاي انتظامي رژيم جمهوري اسلامي ايران....اينجا را کليک کنيد
A list of Baloch youth who killed by Iranian Regime in year 2005-2007 English)
صفحه خبرهای حقوق بشر بلوچ
Baloch Rights Watch News

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar