torsdag 18 september 2008

دستگيري 53نفر در بلوچستان تحت عنوان اشرار مسلح

دستگيري 53نفر در بلوچستان تحت عنوان اشرار مسلح
فرمانده قرارگاه عملیاتی حضرت رسول اکرم(ص) از کشف سه تن و 23 کیلوگرم تریاک طی دو روز گذشته در شرق کشور خبر داد.
سرتیپ پاسدار بهرام نوروزی در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان،با اعلام این مطلب گفت: در راستای مبارزه بی امان با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر، رزمندگان سلحشور قرارگاه های فتح، فجر و نصر با همکاری خوب مردم و کسب خبر مبنی بر فعالیت اشرار در شرق کشور که قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از آن سوی مرز و معابر صعب العبور، وارد شهرستان های داخلی کشور کنند، سریعا وارد عمل شده و اقدامات گسترده اطلاعاتی عملیاتی را آغاز کردند.
وی تصریح کرد: رزمندگان این قرارگاه با حضور در مناطق ذکر شده با انجام چند عملیات با اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر درگیر شده و آنان را زمین گیر کردند.
سردار نوروزی خاطرنشان کرد: طی این عملیات، سه تن و 23 کیلوگرم تریاک به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف، تعدادی از اشرار کشته و مجروح ،50 نفر از اشرار مسلح دستگیر و پنج دستگاه خودرو از آنها توقیف شد.
http://sb.isna.ir/mainnews.php?ID=News-18496
-------------------------
به گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان، محمدرضا مرتاض گفت: سه نفر از اشرار مسلح كه باعث درگيري‌هاي مسلحانه و قتل در شهرستان نيكشهر شده بودند، گرفتار قانون شدند. فرمانده انتظامي شهرستان نيكشهر اظهار داشت: ماموران انتظامي اين شهرستان طي چند عمليات جداگانه در سطح شهرستان نيكشهر و با همكاري مردم و اطلاعات واصله از طريق ايادي خبري و مخبرين موفق شدند سه نفر از اشرار تحت تعقيب و با سابقه شهرستان نيكشهر را دستگير كنند. وي ادامه داد: متهمان به جرم قتل شخصي به نام (جمعه. ر) به مدت 11 سال، حمل و جابه‌جايي مقدار 350 كيلوگرم حشيش و 150 كيلوگرم ترياك به مدت دو سال و تيراندازي به سمت پاسگاه قصرقند شهرستان نيكشهر كه منجر به شهادت ستوان سوم محمدرضا نادري و مجروحيت سرباز وظيفه صالح اخي شده بودند، به مدت هفت سال تحت تعقيب قانون بودند كه با تلاش ماموران انتظامي اين شهرستان و همكاري خوب مردم مخفيگاه‌هاي اين اشرار شناسايي و طي چند عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير و براي محاكمه تحويل مقامات قضايي شدند. انتهاي پيام/ش
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8706251311
----------------------------------------------------------
لينکهاي مرتبط م
اسامي تعدادي از جوانان بلوچي که در دو سال اخير دستگير و در زندانهاي جمهوري اسلامي بسر ميبرند
A list of some of the arrested Baloch in Iran (Between 2006-2008)رتبط
اسامي تعدادي از اعدام و کشته شدگان بلوچ توسط نيروهاي انتظامي رژيم جمهوري اسلامي ايران....اينجا را کليک کنيد
A list of Baloch youth who killed by Iranian Regime in year 2005-2007 English)
صفحه خبرهای حقوق بشر بلوچ
Baloch Rights Watch News

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar