torsdag 4 september 2008

تخریب حوزه علمیه دینى ابوحنیفه در روستای عظیم آباد

تخریب حوزه علمیه دینى ابوحنیفه در روستای عظیم آباد
خبرگزاری بلوچ نیوز به نقل از خبرنگار ورنا آنلاين از زاهدان: حوالی ساعت3 بامداد چهارشنبه نیروهای پلید حکومت ضد اسلامی ایران با وقاحت تمام حوزه علمیه امام ابوحنیفه واقع در روستای عظیم آباد را مظلومانه شهید کرده و دهها استاد و طلبه طرح كلاسهاي تابستاني را ربودند.
لشکر کفر به همراه چندین دستگاه بولدوزر ودهها اتومبیل نیروهای ویژه وچندین دستگاه موتور سیکلت وبه همراه نیروهای ضد شورش به روستای مزبور یورش برده ودر نبود طلاب اصلی که برای تعطیلات تابستانی به خانه های خود رفته اند، تمام حوزه را با خاک یکسان کردند.
به نقل از شاهدین واهالی محل که در محل حاضر شده بودند؛ این نیروها تمام طلاب کم سن وسال که در کلاسهای تابستانی مشغول تحصیل بوده، به همراه طلاب دارالتحفیظ واساتید وکارمندان را با خود بردند. همچنین تمام اموال منقول حوزه شامل اجاقها وکپسول های گاز ، تانکرهای آب، کولرها .خیمه ها وخلاصه همه چیز را بردند.
در این حمله نابرابر خانه های عاریتی خشت وگلی ومحقر که محل دایر بودن کلاسهای حفظ بود ، نیز با خاک یکسان شد ، کتب حوزه وقرآنهادر خیابانها پخش وپلا شده و زیر لاستیک های بولدوزرها ولندکروزها لگد مال شد. کانکسها وخیمه ها در هم پیچده شد.
-------------------------------
لينکهاي مرتبط

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar