söndag 28 december 2008

دستگيري 10 نفر ديگر در بلوچستان تحت عناوين مختلف

20081224
دستگيري 10 نفر ديگر در بلوچستان تحت عناوين مختلف
فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: در پی اخذ خبر از منابع اطلاعاتی مبنی بر وجود دپوهای سوخت در روستای محمد آباد اکیپی از ماموران با نیابت قضایی به این محل اعزام شدند. سرهنگ سید شاپور کاظمی در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌ی سیستان و بلوچستان، افزود: این ماموران با اقدام سریع موفق شدند تعداد چهار دپوی سوخت قاچاق را کشف و ضبط نمایند. وی اظهار داشت: این چهار دپوی سوخت به ترتیب متعلق به حجت.س، ملک.ک ، وهاب.م ، و خیرالدین.م بوده است که مقدار ۵۳ هزار لیتر سوخت از این چهار دپو به دست آمده که در این رابطه چهار متهم نیز دستگیر و تحویل مراجع قانونی گردیدند. گفتنی است مواد سوختی از نوع گازوییل و نفت بوده است.
http://sb.isna.ir/mainnews.php?ID=News-20620
جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۲۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان خبر داد. سرهنگ شهرکی در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌ی سیستان و بلوچستان،افزود: ماموران انتظامی در سطح استان با به کارگیری منابع اطلاعاتی و عملیات پلیسی و اقدام به موقع در شهرهای مختلف موفق شدند بیش از ۲۹۰ کیلوگرم مواد مخدر را کشف و ضبط نمایند.
وی افزود: با توجه به اینکه استان سیستان وبلوچستان یکی از محل های عبور مواد مخدر به سایر مناطق کشور می باشد ما همیشه با این معضل روبرو هستیم و با آن به شدت مبارزه خواهیم کرد. وی گفت: در این رابطه شش نفر متهم دستگیر و سه دستگاه خودرو توقیف شد. گفتنی است مواد مخدر مکشوفه از نوع تریاک، حشیش و کراک بوده که از شهرهای ایرانشهر، زاهدان، زابل، زهک و چابهار بدست آمده است.
http://sb.isna.ir/mainnews.php?ID=News-20621
----------------------------------------------------------
لينکهاي مرتبط م
اسامي تعدادي از جوانان بلوچي که در دو سال اخير دستگير و در زندانهاي جمهوري اسلامي بسر ميبرند
A list of some of the arrested Baloch in Iran (Between 2006-2008)رتبط
اسامي تعدادي از اعدام و کشته شدگان بلوچ توسط نيروهاي انتظامي رژيم جمهوري اسلامي ايران....اينجا را کليک کنيد
A list of Baloch youth who killed by Iranian Regime in year 2005-2007 English)
صفحه خبرهای حقوق بشر بلوچ
Baloch Rights Watch News

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar