måndag 1 december 2008

دستگيري صدها نفر ديگر در بلوچستان تحت عناوين مختلف

20081110
دستگيري صدها نفر ديگر در بلوچستان تحت عناوين مختلف
ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان موفق شدند طی هفته گذشته تعداد 43 قبضه اسلحه‌ی غیرمجاز را کشف و ضبط نمایند. فرمانده قرارگاه عملیاتی فتح و انتظامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: ماموران انتظامی استان طی هفته‌ی گذشته موفق شدند در راستای طرح جمع آوری سلاح های غیرمجاز تعداد 43 قبضه اسلحه به همراه 28 تیغه خشاب و 299 عدد فشنگ جنگی را در شهرستان‌های زابل، زهک، ایرانشهر، نیکشهر، سراوان، سرباز، خاش و هنگ های زابل، سراوان و میرجاوه کشف و ضبط نمایند.سردار نکویی در گفتگو باخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌ی سیستان و بلوچستان، افزود: در این رابطه تعداد 15 نفر شناسایی و دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه گردیدند. وی در پایان از همکاری خوب مردم با ماموران انتظامی تقدیر و تشکر نمود و از کسانی که در این رابطه خبر و یا اخباری دارند خواست تا مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.
http://sb.isna.ir/mainnews.php?ID=News-19729

جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان های زابل و ایرانشهر طی دور روز گذشته دستبند عدالت بر دستان 16 سارق فراری و تحت تعقیب حلقه زد. سرهنگ شهرکی در گفتگو باخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، ماموران انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه و افزایش احساس امنیت، با استفاده از منابع خبری و کار اطلاعاتی موفق شدند تعداد 16 سارق منزل، مغازه، خودرو و موتورسیکلت را دستگیر کنند. وی افزود: طی همین مدت ماموران در شهرستان های مورد نظر حین گشت زنی و در اجرای طرح جمع آوری اتباع بیگانه، تعداد 199 نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز را که وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده بودند، شناسایی و دستگیر کردند. وی ادامه داد: همچنین تعداد 15 قبضه سلاح غیرمجاز در راستای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز کشف و مقدار شش هزار و 132 لیتر سوخت قاچاق نیز از چنگ قاچاقچیان خارج شد.وی گفت: در این رابطه تعداد 8دستگاه خودرو توقیف و هشت نفر متهم نیز شناسایی و دستگیر شدند.
http://sb.isna.ir/mainnews.php?ID=News-19706
با اقدام به موقع ماموران انظامی شهرستان ایرانشهر 22 هزار لیتر گازوییل قاچاق از دپوی قاچاقچیان و افراد سودجو کشف و ضبط گردید. فرمانده انتظامی شهرستان ایرنشهر از کشف مقدار 22 هزار لیتر گازوییل قاچاق از داخل یک چهاردیواری خبر داد و گفت: ماموران انتظامی ایرانشهر در پی اطلاع از دپوی مواد سوختی در خیابان مکران این شهرستان بلافاصله برای بررسی صحت و سقم موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.سرهنگ سیدشاهپور کاظمی در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه ی سیستان و بلوچستان، افزود: پس از عزیمت ماموران به محل مورد نظر، مشخص شد مقادیر زیادی سوخت قاچاق از نوع گازوییل توسط افراد سودجو و قاچاقچیان سوخت، در محل دپو گردیده که ماموران پس از هماهنگی با مراجع قانونی در بازرسی از محل مورد نظر موفق شدند این مقدار سوخت قاچاق را کشف و ضبط نمایند. وی بیان داشت: ماموران در این رابطه یک نفر متهم را شناسایی و دستگیر کردند. http://sb.isna.ir/mainnews.php?ID=News-19728
---------------------------------------------------------
لينکهاي مرتبط م
اسامي تعدادي از جوانان بلوچي که در دو سال اخير دستگير و در زندانهاي جمهوري اسلامي بسر ميبرند
A list of some of the arrested Baloch in Iran (Between 2006-2008)رتبط
اسامي تعدادي از اعدام و کشته شدگان بلوچ توسط نيروهاي انتظامي رژيم جمهوري اسلامي ايران....اينجا را کليک کنيد
A list of Baloch youth who killed by Iranian Regime in year 2005-2007 English)
صفحه خبرهای حقوق بشر بلوچ
Baloch Rights Watch News

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar