lördag 6 december 2008

دستگيري 18 نفر ديگر در بلوچستان تحت عناوين مختلف

20081116

دستگيري 18 نفر ديگر در بلوچستان تحت عناوين مختلف

ماموران مرزبانی هنگ مرزی جکیگور دو شرور فراری قبل از اینکه از مرز خارج شوند شناسایی و دستگیر کردند.
سرپرست هنگ مرزی جکیگور از شناسایی و دستگیری اشرار فراری به نام سومار . ر» و «نعیم . الف» خبر داد و گفت: ماموران انتظامی هنگ مرزی جکیگور در استان سیستان وبلوچستان پس از اطلاع از حضور این دو شرور فراری در منطقه که از سال 85 به جرم تیراندازی و درگیری مسلحانه با ماموران تحت تعقیب بودند بلافاصله جهت شناسایی و دستگیری این دو متهم فراری به محل مورد نظر اعزام شدند .
سرگرد میرشکار در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پس از اعزام به محل مورد نظر دو نفر را که با یک دستگاه موتور سیکلت که قصد خروج از مرز را داشتند مشاهده نمودند که جهت متوقف نمودن آن ها دستور ایست صادر کردند .
وی گفت: راکبین موتور سیکلت به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی به سمت آن ها نموده که متعاقب آن با آتش پرحجم ماموران مواجه و تسلیم شدند.
سرپرست هنگ مرزی جکیگور ادامه داد: پس از دستگیری این دو متجاوز مرزی مشخص شد این دو نفر همان اشرار فراری و تحت تعقیب هستند .
وی خاطر نشان کرد: از این دو متهم دستگیر شده یک قبضه کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب کشف و ضبط گردیده است .
http://sb.isna.ir/mainnews.php?ID=News-19832
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر طی 24 ساعت گذشته 10 تن سیمان قاچاق را از چنگ قاچاقچیان خارج نمودند.
سرهنگ کاظمی در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه سیستان و بلوچستان افزود: 10 تن سیمان قاچاق از یک دستگاه کامیون کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: طی همین مدت مقدار 10 هزار 50 لیتر فرآورده های نفتی قاچاق از نوع گازوئیل نیز از چنگ قاچاقچیان خارج و در این رابطه تعداد 14 نفر قاچاقچی شناسایی و دستگیر و 14 دستگاه خودرو سوخت کش نیز توقیف و به همراه کشفیات فوق به مراجع قانونی تحویل گردیدند.
http://sb.isna.ir/mainnews.php?ID=News-19834

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران وظیفه شناس شهرستان زاهدان و خاش علاوه بر شناسایی و دستگیری 2 نفر قاچاقچی پیشنهاد رشوه 1 میلیون 600 هزار تومانی را رد کردند.
سرهنگ اکبر رضا زاده در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه سیستان و بلوچستان افزود: ماموران انتظامی شهرستان های زاهدان و خاش حین انجام وظیفه و کنترل خودرو های عبوری پس از مشکوک شدن به دو دستگاه خودرو تویوتا و پژو پس از تعقیب وگریز موفق به توقیف خودروهای فراری شده و در بازرسی از خودرو پژو تعدادی افاغنه غیر مجاز را دستگیر و از خودرو تویوتا تعداد 5 کیسه تخم خشخاش به همراه 24 کیسه دارویی کشف و ضبط نمودند.
وی ادامه داد: راننده خودروهای توقیف شده که راهی جز تسلیم قانون شدن نداشتند با توسل به رشوه مبلغ 1 میلیون 600 هزار تومان را جهت رهایی از چنگ قانون به ماموران پیشنهاد داده که ماموران وظیفه شناس ضمن رد رشوه و صورتجلسه متهمان را به همراه کشفیات فوق به مراجع قانونی تحویل دادند.
http://sb.isna.ir/mainnews.php?ID=News-19829

----------------------------------------------------------
لينکهاي مرتبط م
اسامي تعدادي از جوانان بلوچي که در دو سال اخير دستگير و در زندانهاي جمهوري اسلامي بسر ميبرند
A list of some of the arrested Baloch in Iran (Between 2006-2008)رتبط
اسامي تعدادي از اعدام و کشته شدگان بلوچ توسط نيروهاي انتظامي رژيم جمهوري اسلامي ايران....اينجا را کليک کنيد
A list of Baloch youth who killed by Iranian Regime in year 2005-2007 English)
صفحه خبرهای حقوق بشر بلوچ
Baloch Rights Watch News

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar